Thursday, 22 March 2012

Utile: Top trei pozitii sexuale pe care le prefera barbatii; Sapte reguli alimentare pentru detoxificare; Malformatiile unor celule sangvine ar putea prezice insuficienta cardiaca; Carnea rosie fereste femeile de depresie

Carnea roÅŸie fereÅŸte femeile de depresie. Femeile care elimină carnea roÅŸie din alimentaÅ£ia lor riscă să dezvolte stări de anxietate ÅŸi depresie. AbsenÅ£a preparetelor din carne de miel sau vită poate reprezenta o cauză a apariÅ£iei acestor afecÅ£iuni la femei, arată cele mai recente studii făcute în Australia, citate de Daily Mail. De asemenea, alimentaÅ£ia bazată exclusiv pe consumul de carne de pui ÅŸi de peÅŸte nu este atât de sănătoasă pe cât s-ar crede. “Starea psihică a femeilor nu se îmbunătăţeÅŸte daca acestea consumă legume ÅŸi carne de porc, peÅŸte sau pui. Doar carnea roÅŸie are proprietăţi în acest sens”, spune Felice Jacka de la Universitatea Deakin din Victoria. Cu toate acestea, cercetătorii avertizează asupra consumului excesiv de carne de roÅŸie care poate duce la depresie. Din acest motiv, femeile sunt îndemnate să consume moderat aceste produse. Asta însemnă 3-4 porÅ£ii pe săptămână, dar cu condiÅ£ia ca bucăţile de carne să nu depăşească mărimea palmei consumatorului. Studiul a fost realizat în Australia pe un eÅŸantion de 1.000 de femei, scrie Gandul.

Trucuri ca sa mananci mai putin. Cu cat este mai puternica aroma unui preparat culinar, cu atat vom manca o cantitate mai mica din el, spun nutritionistii olandezi. Aroma alimentelor poate fi o modalitate prin care sa putem controla dimensiunea portiilor, dupa cum reiese dintr-un studiu olandez coordonat de medicul Rene de Wijk. Acesta a observat ca exista tendinta de a manca o cantitate mai mica din preparatele care au un miros placut si intens. Voluntarii care au luat parte la studiu au mancat cate o prajitura cu crema in timp ce erau expusi unor arome de intensitate diferita. Aromele cele mai puternice i-au determinat pe participantii la studiu sa muste cantitati mai mici din prajitura primita. Din acest motiv, senzatia de satietate s-a instalat inainte ca ei sa termine portia de prajitura, ceea ce inseamna un aport mai mic de calorii. Nutritionistii spun ca aromatizarea alimentelor ar putea fi o sulutie nu doar de a ne mentine silueta, ci si de a slabi, anunta Adevarul.

Top trei pozitii sexuale pe care le prefera barbatii. Un studiu efectuat anual de catre cei de la revista Esquire, din Statele Unite, arata care sunt pozitiile sexuale pe care le prefera barbatii, conform datelor colectate in ultimul an. Cea mai populara pozitie din acest an este Amazon. Conform unu sondaj la care au participat 522 de barbati cu varste cuprinse intre 21 si 59 de ani, pozitia cea mai placuta este Amazon, in care femeia sta deasupra. 30% dintre cei chestionati in legatura cu preferintele lor din pat au raspuns ca aceasta pozitie le ofera cele mai mari satisfactii. Pe locul doi in acest clasament, cu 28% dintre preferinte, se afla cunoscuta pozitie a misionarului, iar ultimul loc de pe podium este ocupat de pozitia ogarului, cu 26% dintre voturile barbatilor. Tot in cadrul acestui studiu, revista Esquire a desoperit ca barbatii insurati sunt mai multumiti de viata lor sexuala decat celibatarii, cu toate ca 34% dintre ei au declarat ca si-au inselat cel putin o data partenera, informeaza EVZ.

Sapte reguli alimentare pentru detoxificare. A venit primavara si ti-ai propus sa tii o dieta pentru a scapa de toxinele acumulate in organism pe parcursul sezonului rece? Dr. Mihaela Bilic te invata cateva trucuri care te vor ajuta sa elimini cat mai rapid toate substantele nocive din corpul tau. Fa exces de legume. Acestea sunt sanatoase, bogate in antioxidanti, vitamine si minerale, fibre si apa. Bea 2 litri de lichide zilnic: apa, infuzie de plante, ceai verde, supa sau ciorba de legume. Ca sa elimini toxinele ai nevoie de suficienta apa care sa joace rolul de "caraus". Alege painea si cerealele integrale. Fie ca este vorba de faina, paine, paste, orez sau cereale, varianta integrala este mult mai bogata in minerale. Redescopera leguminoasele si fructele oleaginoase. Include in alimentatia ta zilnic fasole, mazare, linte, naut, nuci, alune si migdale, care au un continut mare de proteine vegetale si fitonutrienti, scrie Libertatea.

MalformaÅ£iile unor celule sangvine ar putea prezice insuficienÅ£a cardiacă. MalformaÅ£iile unor celule sangvine ar putea prezice crizele cardiace, potrivit unui studiu realizat de savanÅ£ii de la Scripps Translational Science Institute (STSI), publicat în Statele Unite ale Americii. Potrivit autorilor studiului, victimele crizelor cardiace au celule endoteliale (care căptuÅŸesc pereÅ£ii interiori ai inimii ÅŸi cei ai vaselor de sânge) anormal de groase ÅŸi care prezintă malformaÅ£ii - uneori nuclee duble. Astfel de markeri ar putea face din aceste celule indicatori fiabili în ceea ce priveÅŸte riscul de producere a infarctelor. Studiul, coordonat de Eric Topol, directorul STSI, a fost realizat pe un eÅŸantion de 50 de pacienÅ£i. AceÅŸtia au suferit atacuri de cord ÅŸi au fost trataÅ£i de serviciile de urgenÅ£e de la spitalele din oraÅŸul californian San Diego ÅŸi prezentau celule cu astfel de malformaÅ£ii, anunta Gandul.

Obezitatea dăunează grav creierului. Kilogramele în plus sunt vinovate pentru apariÅ£ia a nenumărate afecÅ£iuni: diabet, boli de inimă, hipertensiune sau anumite forme de cancer. Cercetătorii coreeni anunţă că, în afara bolilor cu care este asociată, obezitatea afectează negativ ÅŸi creierul. Pe măsură ce înaintează în vârstă, persoanele obeze riscă să sufere un declin intelectual. Aceasta este concluzia unei cercetări efectuate de oamenii de ÅŸtiinţă din cadrul Universităţii NaÅ£ionale din Seul, Coreea de Sud, care a inclus 250 de subiecÅ£i, cu vârsta între 60 È™i 70 de ani. Timp de 5 ani, subiecÈ›ilor le-a fost calculat constant indicele de masă corporal (IMC). Apoi, ei au fost supuÈ™i unor teste care conÈ›ineau 30 de întrebări ce le solicitau cunoÈ™tinÅ£ele de aritmetică, memoria ÅŸi capacitatea de orientare. Cercetătorii au observat că persoanele cu un IMC ridicat au înregistrat rezultate mai slabe la testele de inteligenţă, comparativ cu celelalte. "Studiul nostru arată că, prin prevenirea obezităţii, riscul de apariÅ£ie a declinului cognitiv ÅŸi a demenÅ£ei este considerabil redus", a declarat doctorul Dae Hyun Yoon, autorul studiului, informeaza Adevarul.

No comments:

Post a Comment